Klachten

Voor als u ondanks onze beste bedoelingen toch niet helemaal tevreden bent

Hebt u klachten of bent u ontevreden over één van de onderdelen van uw sportreis, neem dan gerust contact met ons op. Dat kan zowel voor, tijdens als na uw reis. Hoe eerder hoe beter, zodat u ons de kans geeft eventuele probleempjes tijdig te herstellen. Neem dan ook zo snel mogelijk contact op met één van onze noodnummers die u bij uw reispapieren zult ontvangen.
Als het aannemelijk is dat we uw klacht niet tijdens uw verblijf nog op kunnen lossen, is het voldoende om even een kort SMSje naar hetzelfde noodnummer te sturen om uw klacht te melden. Dan komen we daar graag bij terugkeer op terug.
Natuurlijk bent u ook bij terugkeer van harte welkom om eventuele klachten bij ons te melden, en zullen we daar altijd naar redelijkheid op reageren. We doen te allen tijde ons uiterste best om uw reis met een tevreden gevoel af te laten sluiten.

U kunt zowel telefonisch (0497-620413) of per email (info@forzasporttravel.nl) bij ons terecht. U mag uiterlijk binnen een week een inhoudelijke reactie van ons verwachten.

Mocht u onze reactie op uw klacht onvoldoende vinden, geef dat dan even aan. Mocht u daarna nog altijd niet tevreden zijn kunt u altijd een klacht in dienen bij de Geschillencommissie Thuiswinkel. Voor meer informatie verwijzen we u graag naar de website van de geschillencommissie: www.sgc.nl. Ook kunt u bij een klacht of geschil terecht bij het Europese Online geschillenplatform (ODR).