Top geregeld!

Door Dhr. de Kleijn uit Bergharen (NL)

FC Barcelona vs. Villarreal

Nadat we op vliegveld zijn aangekomen konden we meteen met de bus naar het hotel (HCC Lugano). Daar werden we goed ontvangen en konden onze koffers achterlaten en zijn een heerlijk bakje koffie gaan drinken. Op die dag hebben we de hop on hop bustour geregeld voor 2 dagen en zijn meteen op de bus gestapt voor een heerlijke en mooie tocht door Barcelona. Als afsluiting van de dag de match Barcelona-Villarreal. We zaten op een mooie plek achter het doel op nog geen 25 meter van het veld. En net achter het vak van de harde kern die voor flink wat feest zorgde met trommels vlaggen en veel gezang. In 1 woord geweldig en natuurlijk een mooie overwinning voor Barca met bijna alle goals aan onze zijde Na een goede nachtrust met een goed ontbijtbuffet in ons hotel, dat zijn 3 sterren echt verdiendt. De zondag zijn we het andere deel van de bus tour gaan beleven met nog meer mooie en indrukwekkende plekjes. Bij het stadion Camp Nou uitgestapt en hebben de rondleiding + de museum tour gedaan wat een geweldige entourage en verzameling van prijzen en geschiedenis ligt hier bij elkaar. Ga maar eens kijken wat er alleen al over de nederlandse oud spelers van Barca verzameldt is. Daarna onze tour afgemaakt en lekker uit eten. 's Avonds nog met de metro naar de haven en over de boulevard gewandeld. Maandag de laatse dag alweer HELAAS. Nog even weesten shoppen op de Rambla's en nog wat spulletjes gekocht voor de thuis blijvers. Waar na we om 19.00 uur op de bus stapte richting het vliegveld. Om met het vliegtuig naar Holland te vliegen. Wij hebben een ontzettend mooie en gezellige voetbal/steden trip gehad waar wij zeer zeker van hebben genoten. Dit zeker door de geweldige organisatie van Forza Voetbalreizen! Bedankt en wellicht ziet u ons nog een keer bij een andere wedstrijd. TOP geregeld!

Deel dit verhaal
Ouder
Recenter

Klantenservice

De medewerkers van Forza zijn overal al geweest, en helpen u graag om een geschikte voetbalreis samen te stellen. Bel ons daarom gerust, ook 's avonds en in het weekend!