Geweldige plaatsen!

Door Dhr. Wijnen uit Bladel (NL)

FC Barcelona vs. Juventus

De mannen van de Wijnen familie, bestaande uit Guust, Bart, Rob & Ruud, hadden weer eens zin om een mooie wedstrijd te gaan kijken. Daarom werd wederom Forza Voetbalreizen gebeld en die vonden een mooie wedstrijd: Barcelona vs. Juventus. Dit was natuurlijk vorig jaar de halve finale in de Champions league en daarom een mooi affiche wat beloofde een top wedstrijd te worden. Zo gezegd zo gedaan 11 september vlogen we naar Barcelona, waar we veel zin in hadden natuurlijk. Na een goede vlucht en een redelijke lange treinrit kwamen we aan bij ons hotel (HCC Open), wat wederom goed geregeld was. Nadat we onze spullen hadden gedropt in het hotel konden we Barcelona gaan verkennen. Om te beginnen moesten we natuurlijk eerst Camp Nou is gaan bekijken, om alvast een voorproefje voor de wedstrijd van morgen te krijgen. Daarna vervolgende we onze weg naar de bekende straat van Barca: La Rambla, waar we ’s avonds heerlijk paella gegeten hebben met een klein pilske (1L). We vervolgende onze tour over La Rambla waar we een soort van “terrassen tocht” hebben gehouden. De key woorden van deze avond waren Sangria en “Don’t worry be happy”. Dag 2 was natuurlijk DE dag waarop Barcelona moest voetballen, maar voordat de wedstrijd begon zijn de drie gebroeders nog even met de metro heel Barcelona doorgegaan om wat van de highlights te zien; wat een geweldige stad is Barcelona. Pa besloot om zijn krachten te sparen en gebruikte de ochtend om nog even bij te slapen. Tegen de avond maakte we ons klaar voor de wedstrijd; een lekker pilske in de buurt van het hotel en we konden richting het stadion gaan. Eenmaal op onze plaatsen aangekomen kwamen we erachter wat voor geweldige plaatsen er geboekt waren; we zaten ter hoogte van de middellijn op rij 9, SUPER. De wedstrijd was een ware Messi show, wat geweldig kan deze man voetballen. Hij was dan ook betrokken bij alle 3 de goals, 3-0 werd het uiteindelijk. Prachtige wedstrijd en wat een kippenvel kregen we in dit geweldige stadion, zeker voor herhaling vatbaar. Na de wedstrijd nog even nagenieten onder het genot van een sangria en wat heerlijke tapas, die Bart geregeld had bij de buren. Dag 3: de drie gebroeders gingen weer samen op pad. Deze dag stond er de stadion & museum tour op het programma in Camp Nou, wat ook zeker de moeite was. Pa besloot om op de spullen te passen en nadat de gebroeders de tour hadden gedaan gingen we gezamenlijk richting het vliegveld van Barcelona.

Deel dit verhaal
Ouder
Recenter

Klantenservice

De medewerkers van Forza zijn overal al geweest, en helpen u graag om een geschikte voetbalreis samen te stellen. Bel ons daarom gerust, ook 's avonds en in het weekend!